Afdrukken

Wettelijk kader private security in België

 

Qu'est ce que ca signifie?

La plupart des entreprises ou des organisations n'ont pas les moyens d'employer un gestionnaire de sécurité à plein temps. Dans ces sociétés ou organisations, la fonction de gestion de la sécurité est absente ou cumulée avec d'autres responsabilités.
Parfois, l'embauche occasionnelle d'un consultant extérieur est souvent une procédure coûteuse et lourde.
NPA vous propose donc un service d'assistance à distance 24/7 pour supporter votre gestionnaire de sécurité interne.

Que pouvez-vous attendre de nous?

  • 24h/24h consultation et traitement des demandes sur la sécurité organisationnelle, physique et électronique de votre entreprise;
  • Conseils et soutien ad hoc par e-mail, fax et téléphone.

Quelques exemples concrets:
Vous avez reçu une offre et vous désirez un deuxième avis?
Vous souhaitez placer des caméras de surveillance, mais vous avez encore des questions (juridiques) sur les règles et procédures à suivre.
Pour contrôler la confirmité de vos procédures internes avec la législation en vigueur..
Un fournisseur de produits de sécurité viendra expliquer son offre et vous souhaitez notre présence.

...


Hoe gaat het in zijn werk?

  • U tekent in op een pakket uren (minimum 24) dat opgebruikt wordt naargelang uw vraag;
  • Om de maand ontvangt u een staat met het gepresteerd aantal uren en resterend uursaldo;
  • Optioneel: wanneer het resterend aantal uren gedaald is onder de 8 uren wordt uw urenpakket automatisch aangevuld met het overeengekomen pakket uren;
  • De eerste vergoeding wordt betaald na ontvangst van uw bestelling;
  • Per volgend pakket wordt telkens een factuur opgemaakt;
  • Eventuele verplaatsingskosten worden apart gefactureerd aan 0,40€/km.

Wat kost de security scan?

  • Om concurrentiële reden kunnen we hier geen tarieven doorgeven. Het basisuurtarief voor remote support is alleszins aantrekkelijk(er) doordat uw vragen en opdrachten back-office door ons worden verwerkt.
  • Naarmate u méér adviesuren bij ons inkoopt, worden belangrijke kortingen toegekend.
  • Voor vragen die een doorgedreven advies vereisen, kan alsnog een afzonderlijke opdracht worden afgesproken.

INTERESSE? CONTACTEER ONS OF REAGEER VIA ONDERSTAAND FORMULIER.

Bent u geïnteresseerd in onze 24/7 remote support?
U kan ons vrijblijvend contacteren via onderstaand formulier. U kan ons ook telefonisch bereiken op tel. 03-888.31.13 (buiten België: +32-3-888.31.13), of rechtstreeks e-mailen via
info@npasc.be.

Na ontvangst van uw aanvraag zullen we u zo spoedig mogelijk contacteren.

UW GEGEVENS
Aanspreking: Mr.,
Mevr.
Voornaam & naam:
Functie:
Bedrijf:
Straat:
Postcode & plaats:
Telefoon:
Mobiel nummer:
E-mail:
Uw vraag en/of uw opmerkingen mbt. onze 24/7 remote support:
Gelieve de tekst/cijfercombinatie in de afbeelding over te typen in het vak eronder.
 

Contact

+32 (0)477 61 29 87
+32 (0)475 72 72 45